mY folLoweR

Gajet

Gajet adalah suatu alat teknologi yang terkini untuk menyenangkan semua orang yang mempunyai gajet. Adakah wajib untuk semua orang mempunyai gajet ? Saya hanya mampu menjawab wajib jika anda berkemampuan kerana tidak semua orang mampu untuk membeli gajet pada zaman sekarang. Ada gajet yang murah tapi kebanyakan manusia akan berpuas hati dengan barangan yang mempunyai kualiti yang tinggi, akan tetapi barangan yang berkualiti selalunya mempunyai harga yang agak mahal.

Gajet ada terbahagi banyak kumpulan seperti telefon bimbit, komputer, kamera, dan sewaktu dengannya. Kesemua alat teknologi ini terbahagi kepada beberapa jenama yang mudah dikenali sebagai contoh Apple (Iphone untuk telefon bimbit), Samsung, Vivo, Oppo, Hp, Acer dan banyak lagi. Bagi saya, saya lebih menyukai telefon bimbit kerana banyak yang boleh kita lakukan dalam telefon bimbit akan tetapi tidak semua telefon bimbit mempunyai fungsi yang sama.

Pada masa ini saya menggunakan telefon bimbit Vivo X5Pro, Vivo masih jenama baharu tetapi ia mempunyai fungsi yang hampir menyerupai Iphone. Kebanyakkan wanita akan melihat camera terlebih dahulu sebelum membeli sesebuah telefon bimbit. (saya tahu sebab saya pernah bekerja di kedai yang mejual telefon bimbit). Bagi saya juga camera telefon Vivo X5Pro ini sudah cukup bagi orang yang tidak mampu untuk membeli Iphone.

Spesifikasi untuk telefon bimbit X5Pro

X5Pro juga mempunyai bentuk yang sangat menarik perhatian semua kerana hampir menyerupai Iphone 6 yang sangat terkenal pada masa sekarang ni. X5Pro mempunyai lengkuk yang senang untuk para pengguna memegangnya, mempunyai dua speaker di bahagian bawah telefon, sensor yang sangat sensitif. 




Akhir kata , Vivo X5Pro memang terbaik dan saya tidak menyesal membeli telefon ini sebagai pilihan saya .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan